۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۹۴۶

افتتاح سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری شهرکرد

افتتاح سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری شهرکرد

به گزارش  جهان بین نیوز به نقل از بام ایران خبر شهردار شهرکرد اظهار داشت: ایجاد پل ارتباطی الکترونیک و هوشمند میان شهروندان با مجموعه ي شهرداری هدف از راه اندازی این سامانه تلفنی است. 
غلامیان دهکردی گفت: با افتتاح این سامانه شهروندان می توانند طی تماس تلفنی به شماره 137 انتقادات، پیشنهادات و مشکلات شهر را به شهرداری شهرکرد گزارش نمایند. 
وی افزود:  برای نصب و راه‌اندازی فوریت‌های سامانه 137 این شهرداری افزون بر 250 میلیون ریال اعتبار  هزینه شده است. 
شهردار شهرکرد با بیان اینکه مکانیزه کردن نظام پاسخگویی به شهروندان نسبت به معضلات و مسائل شهر امری ضروری است تصریح کرد: اگر همکاری شهروندان نباشد شهرداری با تمام توان و نیروی انسانی خود قادر به پاسخگویی به تمام مطالبات شهروندان نخواهد بود. 
وی ادامه داد: شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی ، مدیریت واحد شهری را از مهمترین وظایف خود دانسته و در عرصه کار و روابط اجتماعی فعالیت های مختلفی اجرا خواهد کرد. 
غلامیان دهکردی  خاطرنشان کرد: با فعال شدن این سامانه، ارباب رجوع و شهروندان می‌توانند طی تماس تلفنی با شماره 137 علاوه بر برخورداری از راهنمایی مورد نظر، در رشد، توسعه و آبادانی هر چه بیشتر شهر و ارتقای ارائه خدمات مطلوب‌تر، شهرداری شهرکرد را یاری رسانند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عدالتی
باسلام
احتراما به پیوست فايل پروپزال سیستم جامع ارتباطات مردمی 137 حضورتان ارسال میگردد
آدرس وب سایت شرکت رایمند
http://raymand-co.com
وهمچنین جهت مشاهده نمونه کارهای ما میتوانید به وب سایت ما به آدرس های
http://raymand-co.com/AllProducts.aspx
http://raymand-co.com/AllProjects.aspx
مراجعه نمایید
جهت مشاهده دموی سیستم جامع ارتباطات مردمی 137 به آدرس
http://callcenter.raymand-co.com/login.aspx
مراجعه نمایید.
نام کاربری: 21
رمز عبور: 137
لطفا هنگام کار با سامانه با من تماس بگیرید جهت راهنمایی
09158198287
عدالتی

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۳

ساعت:

۰۵:۱۶:۳۹

20 Nov 2024